Domů » Kurýrní služby Zásilkovna a DoDo spolu s Alzou začaly doručovat objednávky do kufrů vozů Škoda
Zásilkovna - doručení do kufru, ilustrační foto

Kurýrní služby Zásilkovna a DoDo spolu s Alzou začaly doručovat objednávky do kufrů vozů Škoda

autor: Redakce

Doručovatelské služby Zásilkovna a DoDo začaly spolu s internetovým obchodem Alza.cz a ve spolupráci se Škoda Auto doručovat objednávky do kufrů vozidel. Zákazníci si mohou díky využití aplikace MyŠkoda s balíčkem Care Connect a funkcí Přístup do vozu nechat své nákupy doručit některým z kurýrů přímo do kufru svého zaparkovaného vozidla. Jedná se o pilotní projekt fungující zatím v Praze a přilehlém okolí a jiná automobilová značka zatím službu nenabízí.

„Díky řešení Přístup do vozu zajistí vůz Škoda svému majiteli kvalitní službu i ve chvíli, kdy je pouze zaparkovaný a za normálních okolností by svému majiteli neposkytl žádnou přidanou užitkovou hodnotu,“ uvedl člen představenstva Škody pro prodej a marketing Martin Jahn.

Službu doručení do kufru automobilu mohou využívat registrovaní zákazníci, kteří mají automobil značky Škoda vyrobený od ledna roku 2019 s vyjímkou vozů Enyaq iV, Kamiq a Scala, u nichž bude služba zprovozněna později. Automobil musí být zaparkovaný na veřejně dostupném místě a přístupný mobilnímu signálu, aby jej bylo možné odemknout. Služba neumožní doručit nadměrné zboží a zákazník by měl zvážit, jak moc má zaplněný kufr auta a zda se do něj objednávka vejde.

Zásilkovna službu poskytuje i dalším e-shopům a fyzickým osobám mezi sebou. V případě, že nebude možné zásilku doručit do kufru automobilu, uloží ji řidič do nejbližšího vhodného výdejního místa, kterých Zásilkovna nabízí přes 5 600 po celé republice. Kurýři DoDo mohou do kufru doručit cokoli, na čem se s nimi zákazník skrze webový chat či Facebook Messenger domluví. Alza nabízí doručování svého zboží do aut prostřednictvím svých AlzaExpres kurýrů a cena služby u Alzy vyjde na 149 Kč, otestování je bezplatné.

„Doručení do kufru auta je po doručení do Z-BOXů dalším způsobem využití Internet of things v logistice,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta. 

Řidič lokalizuje a odemkne vůz pomocí aplikace ze svého telefonu. Během samotného doručení není potřeba žádné interakce mezi zákazníkem a řidičem. Vůz může odemknout pouze jednou v zákazníkem schváleném časovém okně a vozidlo opouští teprve ve chvíli, kdy je zcela uzamčené. Jednotlivé objednávky a jejich stav dodání může zákazník sledovat prostřednictvím aplikace MyŠKODA. 

co by vás také mohlo zajímat

Tato webová stránka používá cookies ke zlepšení uživatelské zkušenosti. Předpokládáme, že to pro vás není problém, ale pokud chcete změnit nastavení cookies, můžete to tak udělat. Souhlas Číst více

Soukromí & cookies