meta
Domů » 4camping vstoupil do světa CGI reklamy
4camping CGI reklama

4camping vstoupil do světa CGI reklamy

autor: Redakce

Společnost 4camping, známý prodejce outdoorového vybavení, vstupuje do světa CGI videoreklam s inovativním přístupem. Jejich nejnovější reklama, která má za cíl propagovat Výstavu stanů na výstavišti PVE v Praze – Letňanech, využívá nejmodernější technologie počítačem generovaných obrazů (CGI) k vytvoření poutavého a nečekaného zážitku. Lidé ji  mohou vidět na Instagramu a Facebooku, kde mělo v pondělí už přes 106 tisíc zhlédnutí.

Video, které pro 4camping vytvořila KUK produkce, zachycuje zdánlivě běžnou scénu na rušném Václavském náměstí v Praze. Náhodný kolemjdoucí náhle vyhodí do vzduchu malou kuličku, která při dopadu na zem překvapivě „exploduje“ do plně rozloženého stanu. Na plachtě stanu se objevuje výrazná reklama zvoucí diváky na probíhající Výstavu stanů.

Tento kreativní přístup kombinuje reálné záběry s počítačovou animací, čímž vytváří iluzi, která diváky zaujme a přiměje je k zamyšlení. „Chtěli jsme vytvořit něco, co lidi překvapí a zároveň efektivně předá naše sdělení,“ říká marketingový ředitel 4campingu Zbyšek Pochylý. „CGI nám umožnilo realizovat koncept, který by byl v reálném světě obtížně proveditelný,“ dodává.

Reklam s využitím CGI v Česku přibývá

CGI technologie si v poslední době našla cestu do reklamních kampaní řady českých značek. Kromě 4campingu zaujala veřejnost například IKEA svým originálním spotem. V něm pomocí CGI vytvořili iluzi tramvaje táhnoucí obří nafukovací židle z jejich sortimentu centrem Prahy kolem Národního divadla. Neméně kreativně využila CGI i Česká obec sokolská. Ta ve své reklamě na sokolský slet digitálně přetvořila kontroverzní umělecké dílo Davida Černého na fasádě obchodního domu Máj. Místo původních motýlů-stíhaček Spitfire se na budově objevili počítačově generovaní obrovští sokoli, symbolizující tuto tradiční českou organizaci.

Během mistrovství světa v hokeji, které se letos uskutečnilo v Česku měla několik CGI reklam automobilka Škoda. V Praze “oblékla” Prašnou bránu do hokejového dresu, v Ostravě “přidělala” obří brankářskou hokejku k bývalému dolu a v Brně zase obří hokejové rukavice na pružinách “zdravily” šalinu. CGI video několikrát úspěšně použila i společnost Zásilkovna a během Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech ukázala CGI kampaň i společnost Vodafone.

Využití CGI v reklamě není novinkou, ale tyto příklady ukazují, jak lze tuto technologii použít kreativně i v segmentech, kde by ji člověk nečekal. Spojení každodenních městských scén s nečekanými prvky vytváří kontrast, který upoutá pozornost a zůstává v paměti.

“Tento trend v CGI videoreklamách ukazuje, že i tradiční odvětví mohou inovativně využívat moderní technologie k oslovení svého publika. Je to příklad toho, jak mohou značky v dnešní přesycené mediální krajině vyniknout a efektivně komunikovat své poselství” informuje Pochylý.

S rostoucí popularitou CGI v reklamním průmyslu můžeme očekávat, že podobné kreativní přístupy budou stále častější. Tyto projekty dokazují, že jakékoliv společnosti mohou úspěšně zaujmout, pokud přijdou s originálním a poutavým konceptem.

co by vás také mohlo zajímat

Tato webová stránka používá cookies ke zlepšení uživatelské zkušenosti. Předpokládáme, že to pro vás není problém, ale pokud chcete změnit nastavení cookies, můžete to tak udělat. Souhlas Číst více

Soukromí & cookies